Swe_DeMoN Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 jag har minus poäng och jag undrar om det finns ett snabbare sätt att på upp poäng än att svara och göra inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Spela spel, skoj och poängrikt! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Jag får inte poäng av det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Spela spel, skoj och poängrikt! :) får man poäng om man spelar spel?det får inte jag... :( jag har inte märkt det... :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 "Du får av 100.000 spelpoäng 10 vanliga poäng" är ett exempel på tetris.... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 "Du får av 100.000 spelpoäng 10 vanliga poäng" är ett exempel på tetris.... ;) det var ju inte myck... ;) <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Jail Break Skjut alla skurkar, använd musen. För 40 spelpoäng får du 5 vanliga. Det då? :) Kolla själv sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Jail Break Skjut alla skurkar, använd musen. För 40 spelpoäng får du 5 vanliga. Det då? :) Kolla själv sedan... det var bra men man måste vara dugtik för att man ska kunna få några poäng, iaf... :unsure: vilka spel måste man betala för att kunna spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 man behöver inte spela med poäng... pacman är enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 kör det är spelet när man ska köra skidor och hålla sig inanför vägarna när du har typ över 2000 så får du ett vanlig poäng för varje spelpoäng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 kör det är spelet när man ska köra skidor och hålla sig inanför vägarna när du har typ över 2000 så får du ett vanlig poäng för varje spelpoäng! vad heter det spelet? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Sms:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.