Kexx3 Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Jag har testat några gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Jag har förut testat och jag har en SKate board men den vill jag inte ha! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Jag har testat det hos en kompis men jag bara ramla! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 har en, har haft några i mina dagar, typ alla pajat, så nu åker jag inlines, rollerblades är för små barn :P åkte som en galning förut, fick en spricka i benet när jag skulle hoppa up och grinda på en bänk, och resultatet vart sprickan... så nu kör jag lite lugnare... INLINES är bätre än skateboards! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Körde en hel del förut. Satte rätt så många trick. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Idag ska jag åka till Area 51 och åka bräda! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 jag åkte förut men bara lite då o då.. nu e den i källaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 §1.13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg