Affe Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Tröttnar? TRÖTTNAR!!? efter 1 minut såver man som en stock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Varför skulle man det. Dessutom Suger Kotor ännu mer. Springa runt med lasersvärd,Jätte kul :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Tröttnar? TRÖTTNAR!!? efter 1 minut såver man som en stock! har du sovpromblem eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr. Fusion Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 cs är rätt kul men man tröttnar på det efter ett tag, det tycker jag iallafall. ni som tycker det är tråkigt tycker bara det för att ni suger nOObs! *EDIT* och kom inte med nå jeva uppkäftiga kommentarer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 CS är typ värdens sämsta spel,om man ens får kalla det detta för det är ju en mod. Det är både fult och tråkigt. Känslan finns ingen stanns och skademodellen är overklig. Tycker att CS är ett av de sämre spelen som finns där ute och ser INGEN orsak till att spela det när det finns så mycket bättre spel som tex battlefield vietnam eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 har du sovpromblem eller? Han kanske har det men det är skönare att sova än att sitta framför datorn oh spela Counter-Strike! Man är ju bara en gubbe med en pistol springer runt och skjuter andra... Hur roligt är det? Jag skull bara somna om jag skulle spela det! Och förästen så suger inte Kotor för att det spelet knäckde CS på en hemsida om ni vill se resultatet så blev det så att CS fick 2% röster och kotor fick 46% Alltså är Kotor bättre n CS! Det är hur jag tycker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Man springer inte med pistol,man kan springa md kniv om mna vill,ak m.m. Och kotor ska man ju springa runt med lasersvärd som jag sa,pistoler e roligare! :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Det finns många fler olika vapen i KotOR än i CS... Och nej!, "Hamster kungen" jag har inte sovproblem. May the force be with you, Obi-wan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Real Game Master Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 (redigerat) alltså denna tråd e den enklaste jag har sett KOTOR KNÄCKER!!! jag menar vad är det för kul om man köper ett spel för 499:- och sen så funkar inte cd keyn VAD f*n E DET FÖR j*vla MORAL!!!!!! och vadå vad är det med den där vad ska man kalla det GRAFIK!!! hur j*vla dålig grafik som helst KOTOR har utnämst till världens bästa light effektor och grafik så vad mer finns det och SÄGA!! :angry: <_< Redigerat 9 Maj 2004 av The Real Game Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 May the force be with you, Obi-wan... Tönt? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.