ouagadougo Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 Ratcte eller vad den hette vilken pokemon är det? Jag fattar inte vilken pokemon du menar, men jag gissar på att det är Relicanth. Relicanth är en water/rock-pokemon som man behöver för att få alla regipokemon. Den hittar man i sjögräset under vattnet. Skitsvår att hitta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 Jag trodde också att man bara skulle stänga av generatorn...Och få thunderstone. Det är bara det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganondorf Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Fånga Latios och latias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Fånga Latios och latias Var finns dom då? Kan du förklara hur man fångar dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Jag trodde också att man bara skulle stänga av generatorn...Och få thunderstone. Thunder stone? Man får TM Thunder bolt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganondorf Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Fånga Latios och latias Var finns dom då? Kan du förklara hur man fångar dom? Jag kan inte men jag såg att det stog på CN tidningen "EON-ticket bara för nintendo medlemar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Felix Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Fånga Latios och latias Var finns dom då? Kan du förklara hur man fångar dom? Jag kan inte men jag såg att det stog på CN tidningen "EON-ticket bara för nintendo medlemar Ja e nintendo medlem så ja sikat mitt spel. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 ja med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg