da Lina Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 hej nu när jag börjat en ny fil på mitt zelda skulle det va kul å veta följande! *Hur får man alla chickens?? Endel är ju bak ett hus där jag inte kan komma in!! HUr kommer man in där?? (typ bredvid väderkvarnen) *va har man den blå chicken som man får senare i spelaet till?? *Å va är det det bedjande kvinnan vill ha för ngt? (Hon som sitter i byn då man blivit stor) Vore kul å veta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 hej nu när jag börjat en ny fil på mitt zelda skulle det va kul å veta följande! *Hur får man alla chickens?? Endel är ju bak ett hus där jag inte kan komma in!! HUr kommer man in där?? (typ bredvid väderkvarnen) *va har man den blå chicken som man får senare i spelaet till?? *Å va är det det bedjande kvinnan vill ha för ngt? (Hon som sitter i byn då man blivit stor) Vore kul å veta! hejhej *du ska använda en annan kyckling för att komma över, kom ihåg att kasta den över staketet när du är över, så den inte också hamnar där :P *Den blå kycklingen har du för att byta till dig andra saker för att till slut få biggoron's sword *Hon kan du sälja insekter till, bara för att tjäna lite pengar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Precis som Cider sa, men jag kan säga vem du ska ge den till..(Det kan han också) du ska ge den blåa hönan till han i Lost woods. För att komma till honom så går du in i Lost woods sedan går du till vänster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 8 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 oki...jag skall asså flyga över staketet med hj'älp av en kyckling?? Var får man Biggororns sword, hittade inte det sist:S tack för hjälpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Jag kan Pm:a en guide, om du vill? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 8 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 do so...vore snällt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 8 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 men ååå, nu hittar jag inte en höna:S Är inte alla i byn?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 jo... har du tittat på ängen bredvid väderkvarnen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 men ååå, nu hittar jag inte en höna:S Är inte alla i byn?? Bomba alla lådor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 8 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 finns det ngn höna i ngn låda för bombat alla har jag icke gjort! skall göra det bums Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Om du är stor finns det inga hönor, tyvär. Men om du vill gå till andra sidan som stor måste du gå igenom potion affären. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 8 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 är liten..letar efter den sista hönan. tagit den vid väder kvarnen. skall man bomba alla lådor för å få en höna eller är det ngn som är gömd ngn annan stan?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg