Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

hej nu när jag börjat en ny fil på mitt zelda skulle det va kul å veta följande!

*Hur får man alla chickens?? Endel är ju bak ett hus där jag inte kan komma in!! HUr kommer man in där?? (typ bredvid väderkvarnen)

*va har man den blå chicken som man får senare i spelaet till??

*Å va är det det bedjande kvinnan vill ha för ngt? (Hon som sitter i byn då man blivit stor)

Vore kul å veta!

• Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

hej nu när jag börjat en ny fil på mitt zelda skulle det va kul å veta följande!

*Hur får man alla chickens?? Endel är ju bak ett hus där jag inte kan komma in!! HUr kommer man in där?? (typ bredvid väderkvarnen)

*va har man den blå chicken som man får senare i spelaet till??

*Å va är det det bedjande kvinnan vill ha för ngt? (Hon som sitter i byn då man blivit stor)

Vore kul å veta!

hejhej

*du ska använda en annan kyckling för att komma över, kom ihåg att kasta den över staketet när du är över, så den inte också hamnar där :P

*Den blå kycklingen har du för att byta till dig andra saker för att till slut få biggoron's sword

*Hon kan du sälja insekter till, bara för att tjäna lite pengar :D

Skrivet

Precis som Cider sa, men jag kan säga vem du ska ge den till..(Det kan han också) du ska ge den blåa hönan till han i Lost woods.

För att komma till honom så går du in i Lost woods sedan går du till vänster

Skrivet

är liten..letar efter den sista hönan. tagit den vid väder kvarnen. skall man bomba alla lådor för å få en höna eller är det ngn som är gömd ngn annan stan??

• Skapa ny...