Mezox Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Hur lär man sig Nocate of shadow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Efter du har klarat water temple, så gå tillbaka till Kakariko village, och du kommer att få en obehaglig upplevelse... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Vadå jag har klarat Water temple men inte fire men VART FÅR MAN DEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Det är därför man ska klara templena i denna ordning: FT1 FT2 WT ST1 ST2 Man måste ha klarat Firetemple(FT2) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 (redigerat) Jag kan inte hoppa till bossdörren den är för långt bort i Fire temple. Redigerat 8 Maj 2004 av Biggoron sword Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 I fire temple? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Ja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Vadå?? du ska inte hoppa för att komma till bossdörren! antagligen någe annat rum du försöker komma in i?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Jag har redan klarat den och jag är i Spirit temple. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Jag har redan klarat den och jag är i Spirit temple. Grattis! :D :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Har någon möjligtvis en guide till både Shadow temple och Spirit Temple. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Guiden på shadow temple skrev jag i det andra forumet. Har inte Spirit, men jag kan översätta en till svenska från engelska som jag gjort med den om du vill? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg