FireFly Skrivet 31 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Jag menar inte Twisted utan rummet bredvid som man ska putta saker i... Kompassen säger att jag ska hitta en kista där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Jag menar inte Twisted utan rummet bredvid som man ska putta saker i... Kompassen säger att jag ska hitta en kista där... Den ja, jag vet inte det men jag klarade mig utmärkt utan den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 31 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Va sjukt, jag var vid Phantom Ganon men plötsligt bara kom jag tillbaka till det lila Poe-spöket! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Va sjukt, jag var vid Phantom Ganon men plötsligt bara kom jag tillbaka till det lila Poe-spöket! :angry: Sparade du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 31 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Ja... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Ja... kostigt! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 31 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 (redigerat) Äh, jag spelade om och är liten nu! :) Edit: Är i Great Fairy's Fountain, har spelat Zelda's Lullaby på triforce-märket, det låter "do-du-ding", men inget händer, jag får inte Din's Fire! :( Redigerat 31 Maj 2004 av Bumble Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Äh, jag spelade om och är liten nu! :) Edit: Är i Great Fairy's Fountain, har spelat Zelda's Lullaby på triforce-märket, det låter "do-du-ding", men inget händer, jag får inte Din's Fire! :( Det måste gå. :o :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 31 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Stämmer det att jag är rätt då, jag är vid skylten "Dead End" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Stämmer det att jag är rätt då, jag är vid skylten "Dead End" Du kanske måste ha fått Magic spin attack uppe vid Death mountain först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 För mig har det hänt att det inte har funkat för att jag har stått några millimeter åt fel håll vid triforcemärket. När jag sen har ställt mig precis på det så att det kommer upp "check" på den blåa knappen, då har jag spelat Zeldas lullaby och då har det funkat. Prova igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Jag menar inte Twisted utan rummet bredvid som man ska putta saker i... Kompassen säger att jag ska hitta en kista där... Man ser den när man står på nån av avsatserna högt upp. Nånstans ska det finnas ett öga som man kan skjuta en pil i, det kan vara då kistan kommer fram. Iallafall kan man hookshota sig till kistan sen men det är bara pilar i den har jag för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg