FireFly Skrivet 31 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Det står aldrig check för mig! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 gör det inte? Men har det funkat nu då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Nä, men jag tror att jag vet vad felet är! Jag har inte fått Magic Meter än, alltså jag har ingen grön mätare som visar magi under mina hjärtan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 är det inte så att man får den när man fått ett föremål som kräver magi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Kan man få några andra föremål med magic då? Just nu alltså... Och vad ska jag göra, om det aldrig står check för mig!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Fixa magi i/vid deatch mountain crater. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Stor eller liten? Och Running man kommer inte fram för mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Spring upp på berget efter dodongos cavern spräng upp en väg på toppen (ugglan är där) spela lullaby och du får magi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Spring upp på berget efter dodongos cavern spräng upp en väg på toppen (ugglan är där) spela lullaby och du får magi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Sådär, nu har jag efterlänktade Din's Fire! Men när får man den röda tunikan, har bara grön och blå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Sådär, nu har jag efterlänktade Din's Fire! Men när får man den röda tunikan, har bara grön och blå! I Goron City så ska man bomba en rullande Goron. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 skumt alltså, är det så att man inte kan få någon av de andra magiska krafterna innan man varit hos fen i Death mountain? Det låter ju i och för sig logiskt eftersom man inte kan använda t.ex Din´s fire utan magi. Det blir nog bara att knalla till Death mountain för dig, Fire Fly! Jag har kollat på mitt spel nu och det står check på den blåa knappens symbol när jag står på triforce-symbolen i Great fairys fountain. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg