Hoppa till innehåll

Fusksida till Ruby/Sapphire


ouagadougo
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

e det nån som vet hur man får eon-ticket på sapphire o var man hittar latias sen efter man har fått eon-ticket?????

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eon-ticket kan man bara få i klubb nintendo så vitt jag vet... men latias hittar du som dom legendariska hundarna när du har klarat elite-four.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nån som kan nån bra fusksida till med Gameshark-fusk till pokemon Ruby/Sapphire? Jag kunde en bra förut som jag hade sparad på datorn, men den försvann när datorn kraschade. Och svara bra om ni kan nån bra fusksida.

 

min brorsa säger att han komm till southern island via fusk, går det? (han hade det nerladdat och jag också men kalla mej inte något dumt då)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nån som kan nån bra fusksida till med Gameshark-fusk till pokemon Ruby/Sapphire? Jag kunde en bra förut som jag hade sparad på datorn, men den försvann när datorn kraschade. Och svara bra om ni kan nån bra fusksida.

 

min brorsa säger att han komm till southern island via fusk, går det? (han hade det nerladdat och jag också men kalla mej inte något dumt då)

 

Man kan inte hitta det genom fusk! Bara genom Eon ticket!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nån som kan nån bra fusksida till med Gameshark-fusk till pokemon Ruby/Sapphire? Jag kunde en bra förut som jag hade sparad på datorn, men den försvann när datorn kraschade. Och svara bra om ni kan nån bra fusksida.

varför vill alla fuska!? det blir urtråkigt och för lätt då ju!

jag blir riktigt sur på fuskare! bokstavligt eller smiligt sagt skulle jag vilja göra såhär

med dom!

:new_snipersmilie:

:1_15firing: :new_blowingup:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...