Kawe Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 såå vad ska du göra med de koderna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 ANVända dom bör han göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kawe Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 yupp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Nu prova jag koderna dom funka inte :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 www.gameshark.com vilken annars? Jo www.cheatcodes.com är oxå rätt bra. www.cheatplanet.com och www.cheatscode.com och www.31337.pl och gå in på gameshark. Testa alla och hitta din favorit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 e det nån som vet hur man får eon-ticket på sapphire o var man hittar latias sen efter man har fått eon-ticket????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon pokemon trainer su Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 e det nån som vet hur man får eon-ticket på sapphire o var man hittar latias sen efter man har fått eon-ticket????? Eon-ticket kan man bara få i klubb nintendo så vitt jag vet... men latias hittar du som dom legendariska hundarna när du har klarat elite-four. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 men hur får man coin case??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon pokemon trainer su Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Nån som kan nån bra fusksida till med Gameshark-fusk till pokemon Ruby/Sapphire? Jag kunde en bra förut som jag hade sparad på datorn, men den försvann när datorn kraschade. Och svara bra om ni kan nån bra fusksida. min brorsa säger att han komm till southern island via fusk, går det? (han hade det nerladdat och jag också men kalla mej inte något dumt då) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 var nån stans får man rock smash??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Nån som kan nån bra fusksida till med Gameshark-fusk till pokemon Ruby/Sapphire? Jag kunde en bra förut som jag hade sparad på datorn, men den försvann när datorn kraschade. Och svara bra om ni kan nån bra fusksida. min brorsa säger att han komm till southern island via fusk, går det? (han hade det nerladdat och jag också men kalla mej inte något dumt då) Man kan inte hitta det genom fusk! Bara genom Eon ticket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon pokemon trainer su Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Nån som kan nån bra fusksida till med Gameshark-fusk till pokemon Ruby/Sapphire? Jag kunde en bra förut som jag hade sparad på datorn, men den försvann när datorn kraschade. Och svara bra om ni kan nån bra fusksida. varför vill alla fuska!? det blir urtråkigt och för lätt då ju! jag blir riktigt sur på fuskare! bokstavligt eller smiligt sagt skulle jag vilja göra såhär med dom! :new_snipersmilie: :1_15firing: :new_blowingup: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg