Nicholas_e_Cool Skrivet 11 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 ser det bara om jag sitter vid teven när det visas... är inget jag springer hem o kolöar på :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 ett ungdoms program på 5an Har inte 5:an :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 14 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 (Ruffy^ @ 13/05-2004 05:51:53) ett ungdoms program på 5an Har inte 5:an :( Va! vart bor da på vishan eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ull-X Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Kortfattat så:En ungdoms advokat som adopterar en 17årig krimenäl kille.Advokatens fru e en känd skådespelare så dom bor ganska rikt å de e killen inte van vid... Typ nåt sånt Hon är väl inte skådespelare? Hon håller ju på med hus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Det suger.. Det är inget ungdoms program, utan en dålig såp opera som är ungefär som glamour iaf nåm har sett de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Det suger.. Det är inget ungdoms program, utan en dålig såp opera som är ungefär som glamour iaf nåm har sett de Det är inte som Glamour. Glamour är en varje-dag-såpa som håller lika dålig kvalitet som alla andra varje-dag-såpor. Men jag håller med om att O.C. inte är så bra. Han som spelar huvudrollen och hon som spelar granntjejen spelar dåligt. Och den här Romeo-och-Julia-historien är rätt fånig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Det suger.. Det är inget ungdoms program, utan en dålig såp opera som är ungefär som glamour iaf nåm har sett de Nja, jag kan inte hålla med dig riktigt, för att jag tycker att O.C är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Om man gillar amerikanska såp operor som ALDRIG tar slut så visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 16 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 (redigerat) (Rumiko @ 15/05-2004 19:09:36) Kortfattat så:En ungdoms advokat som adopterar en 17årig krimenäl kille.Advokatens fru e en känd skådespelare så dom bor ganska rikt å de e killen inte van vid... Typ nåt sånt Hon är väl inte skådespelare? Hon håller ju på med hus... A juste ja mena det men det.Det e inge J***LA SÅPOPERA!!! :angry: :angry: ...Men det e väll inte så bra men ja ser det iallafall. Redigerat 16 Maj 2004 av Nicholas_e_Cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.