Indy Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 jag undrar om van helsing spelet finss på pc det stog det i traditions tidning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Van helsing, vad är det för ett spel, Action? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Det har inte kommit ut än. Mannen heter Van Helsing och jagar monster som: Dracula, frankenstein och många fler kända monster. Den kommer också på film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Jaha, så ni är här och snackar om Van Helsing, den bästa Vampyr och Monster jagaren som snart kommer t på SPel och film! Om ni har sett Unerworld så tror jag att det är undefär samma, Skräck! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Tyckte väl att jag kände igen namnet Van Helsing. Det kommer ju från Dracula ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Det finns väll til Xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 10 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 a det gör det men min fråga e finss det till pc underworld har jag sett det finss et spel om det mä på ps2 filmen van helsing e bra som f*n ingen skräck alss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 den är nog lika läskig som MUMIEN..(sarkasm) tror den är bra, ska se den snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Van Helsing kommer nog att bli en bra film om den inte är för överdriven eller för lite överdriven, det ska vara mycket specialeffekter!!! Då blir nog filmen bra, ska du se.(om du inte blundar hela tiden!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Ja... Men ska nog dra med mig mina polare och se den! Vågar ju inte se den själv :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.