Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst Ka_Sin
Skrivet

...(först lite klageri)... tycker du skriver så mycket... men... mycket intressant och man fattar!!!

Och nu tillbaka tioll ämnet!

Nu missar du helt poängen med varför du skrev den TIPSET, du sa inget om charmander.

Jag har också vissa sker att tillägga.

Möt den först tränaren innan Brock(ger bra träning, träna särskillt charmander, annars hänger den efter och du tycker sedan att den är mycket dålig!)

Håller med att, att träna är skoj.

Jag man kan hitta en Pikachu i skogen, men det tar tid.

Jag gick där kanske en timma för att få en Pikachu.

Den är bra!

• Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

...(först lite klageri)... tycker du skriver så mycket... men... mycket intressant och man fattar!!!

Och nu tillbaka tioll ämnet!

Nu missar du helt poängen med varför du skrev den TIPSET, du sa inget om charmander.

Jag har också vissa sker att tillägga.

Möt den först tränaren innan Brock(ger bra träning, träna särskillt charmander, annars hänger den efter och du tycker sedan att den är mycket dålig!)

Håller med att, att träna är skoj.

Jag man kan hitta en Pikachu i skogen, men det tar tid.

Jag gick där kanske en timma för att få en Pikachu.

Den är bra!

Hehehehe. Det är min natur. Du skulle se hur mkt jag EGENTLIGEN kan skriva - i ett PM på en annan sajt skrev jag c.a 500 rader som ett PM om vad som hänt under veckan :rolleyes:

Jo, man ska träna massvis med Charmander, det är helt sant, för annars tycker man denn är tråkig, men de flesta väljer Bulbasaur och Squirtle, för att rivalen väljer då en Charmander om det är Bulbasaur, och det finns ju så många vattenpokémon i spelet så det blir inte svårt att besegra Charmander... och Squirtle? Tja, jag vet inte...

Jo, kanske borde man möta den första tränaren iaf men jag tycker inte han är bra träning när det gäller Charmander. Charmander blir skadad gång på gång... det är enklare å träna den sen vid nästa route öster om Pewter City. Där har man den stora chansen att få Charmander riktigt stark (Mt Moon oxå)! För mig tog det en kvart. Det beror ju på... =P

Gäst Ka_Sin
Skrivet

Jag tycker alla start pokemon är mycket bra!

Bulbasaur = För att den kan slå Brock och Misty utan problem, bra start!

Charmander = För den är lätt att träna, bara massa gräs pokemon!

Squirtle = Bra mot Brock!

Gäst Tutankoopa
Skrivet

Jag slår honom aldrig Nu har jag:

Charizard lv 51

Pidgeot lv 48

Raticat lv 49

Skrivet

Squirtle är helt klart bäst ju tänk er mot brock enkelt misty vanligt för båda är ju vatten sen efter äre lite svårt men resten är ganska lätt och jag tycker squirtle är bäst av bulbasaur charmander och squirtle men om man väljer bulbasaur så tar ju gary charmander och då blire inte lätt!

Gäst Tutankoopa
Skrivet

Jag slog honom nu. Vart ligger pokemon ligan jag har klarat alla gym nu

• Skapa ny...