Gäst 0012 Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 va kolt jag ska sammla på poäng jag ska aldrig ge ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 Anars kan man ju typ skapa tävlingar=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganondorf Skrivet 9 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2003 Om en affär skulle komma vad ska man köpa i den då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 9 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2003 typ färg på namnet och så! :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 aha grymmt! /V / / l Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 ni kan köra Enarmadbandit så ni vinner poeng men om ni har en varning som jag vinner ni nestan aldrig(gör iaf inte jag)(sen kan ni köpa en lott har ni tur vinner ni poeng en lott kostar 5 poeng)gör något av detta så kan ni få massa poeng till att handla i aferen.det kan nog finnas typ sk*t gryma avatarer att köpa och en massa andra saker!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 inte för å va taskig men du stavar lite konstigt men du är ju 10.. /V / / l Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 ni kan köra Enarmadbandit så ni vinner poeng men om ni har en varning som jag vinner ni nestan aldrig(gör iaf inte jag)(sen kan ni köpa en lott har ni tur vinner ni poeng en lott kostar 5 poeng)gör något av detta så kan ni få massa poeng till att handla i aferen.det kan nog finnas typ sk*t gryma avatarer att köpa och en massa andra saker!! Jag vinner typ inge heller :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 I affären kan man köpa "Ändra titel", kan man skriva en egen titel då eller vad betyder det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 I affären kan man köpa "Ändra titel", kan man skriva en egen titel då eller vad betyder det? Ja, man kan göra en egen titel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 man kan ändra andras titlar :twisted: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 får man ändra andras till fula saker då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.