Arwen Undomiel Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Jag spelar OoT Master Quest och sitter fast i Dekuträdet. I rummet där det är som en bassäng som man ska komma över och en plattform + en roterande stock kommer jag inte längre. Det finns en switch som man kan trycka ner så att en fackla tänds, men den åker upp igen om man går av den. I vanliga OoT ska man trycka ner en switch i vattnet, men den finns inte här. Hur kommer jag över? Förresten, vet nån var det finns en guide till MQ? (engelska går bra) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alex10 Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 hoppa bara till platformen och ducka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 9 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 hoppa bara till platformen och ducka. Man kan inte ducka i OoT. I så fall är det en ny funktion i MQ. Hur gör man det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 finns OoT till gamecube? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 finns OoT till gamecube? ja Oot mq Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 12 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 finns OoT till gamecube? Vanliga OoT finns också till GC, för den följer med Limited Edition, precis som OoT MQ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 jag undrar också hur man gör. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fantasy man Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 ducka ska va på R knappen i rummet där efter så ska man tenda några facklor och bränna ner spindel väven sen kann dutenda en fakl på en swich, ta elden på en pinne, se till att du knuffat ner stenen inannnär du eldat spindel väven hoppa ner,där möter du 3 dekus jör en kombination jag tror det va ve hö mi Boss sjut bossen i ögat när den steller sig ägg ledaren (slangbellan) då blir den förlamad så du kan slå den, när den klättrar upp i taket så sjut den i ögat så den ramlar ner, om du inte hiner så slå på äggen inan de kläcks (3 ägg sen akta dig så du inte blir mosad av Goma näs hon håppar ner) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst gohan Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 men när man duckar försvinner facklan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 jo, du kan alltid slänga faklan.. sen ducka.. och sen plocka upp den igen, för då briner den fortfarande (tror jag) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 hmm... jag fattar inte riktigt vart du är. men är det där som man ska dyka och trycka på en knapp :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Kan man inte bara hoppa en backåt volt över den, lr e d OoT jag tänker på? inte mq Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg