Hoppa till innehåll

Zelda: Ocarina Of Time, Mq


Rekommendera inlägg

Jag spelar OoT Master Quest och sitter fast i Dekuträdet. I rummet där det är som en bassäng som man ska komma över och en plattform + en roterande stock kommer jag inte längre. Det finns en switch som man kan trycka ner så att en fackla tänds, men den åker upp igen om man går av den. I vanliga OoT ska man trycka ner en switch i vattnet, men den finns inte här. Hur kommer jag över? Förresten, vet nån var det finns en guide till MQ? (engelska går bra)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ducka ska va på R knappen i rummet där efter så ska man tenda några facklor och bränna ner spindel väven sen kann dutenda en fakl på en swich, ta elden på en pinne, se till att du knuffat ner stenen inannnär du eldat spindel väven hoppa ner,där möter du 3 dekus jör en kombination jag tror det va ve hö mi Boss sjut bossen i ögat när den steller sig ägg ledaren (slangbellan) då blir den förlamad så du kan slå den, när den klättrar upp i taket så sjut den i ögat så den ramlar ner, om du inte hiner så slå på äggen inan de kläcks (3 ägg sen akta dig så du inte blir mosad av Goma näs hon håppar ner)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...