kickan Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Hej vad är det jag har missat när pilen på min karta inte slutar peka på lost woods när jag har klarat forest temple? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Lyd Navi, inte kartan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kickan Skrivet 9 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 OK, tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Jag vet inte riktigt.... men flera har sagt att det kan vara det här med Biggoron's sword... Jag tippar på det iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Det kan vara det för det finns nästan inget annat än Forest temple eller det där med Biggoron Sword. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 så skaffa Biggoron's sword! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Pilen blinkar inte för side-quests. Så det är nog inte Biggoron's Sword. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 inte? Men vad är det då´ra? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 inte? Men vad är det då´ra? :huh: Ingen aning. Det har aldrig hänt mig. En bug kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 en vad?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 en vad?? En bug. Ett fel i spelet alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Jaha! nee jag har inte heller stött på någe sånt, men det är ju flera som skrivit att dom haft det, så det verkar ju konstigt.. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg