Hoppa till innehåll

Pop-up Virus?!


GangstaLean

Rekommendera inlägg

Gäst BillieJean

Hej!

Jag tror att jag har fått en slags pop-up virus. Det kommer upp på alla sidor jag går in på tom Fuska och youtube! Längsta ppe på sidan står det! Du har vunnit en iphone klicka här och olika såna pop ups. Hur tar man bort dom?

skanna med avg free om du inte har skydd?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det hjälpe men så kommer det upp varje gång när det blockerar en pop up att den har blockerat störigt.

Det går att stänga av på inställningarna.

 

Fast det låter som han har ett virus och då är det kanske bäst att ta bort de istället för att använda popupblokerare. GangstaLean, du kan ju söka på namnet på trojanerna, de brukar vara ganska sega att ta bort och det finns lite olika metoder för olika sorter.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst pong218

Tror det är mer som ett spyware och inte virus då virus oftast skadar och gör reklam. Spyware har ofta en keylogger också så du borde nog inte logga in ex bankkonto och andra viktiga saker ska du inte heller skriva in ex. lösenord osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...