Sandflygaren Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Det finns iaf ett i USA-store, men det bör finnas ett i EU store också nu.Demot var inte bra man fick bara prova 3 banor ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Bättre än ingenting ^^. Men jag rekommenderar er att köpa det, verkade vara mycket bättre än LBP1, och ettan var riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Hmm, jag ska nog inte köpa det, jag har ändå massa ospelade spel jag måste spela först till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jek Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Jude vad många bra spel det kommer 2011 de bästa kommer sent i sep och nov kan inte vänta mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Ska köpa det, utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Är ju bara 5 dagar tills spelet släpps nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Har spelet. :lol: fick den exakt när den sleptes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Vi får se om den blev så bra som ryktet sade. Ska kanske köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.