Ghostbuster9 Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 musiken passar skitbra :), om du hatar denna musik så borde du hata LBP1 musiken också. låten är förresten sleepyhead av passion pit. LBP 1 musiken tycker jag är bättre och den hatar jag inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Surfa vidare till nyheterna och läs min nyhet om spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Omöjligt att inte köpa detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
orga180 Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Omöjligt att inte köpa detta! Vet kan inte vänta :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Omöjligt att inte köpa detta! Vet kan inte vänta :lol: Ska också köpa det tror jag :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Omöjligt att inte köpa detta! Ska också köpa det tror jag :P. Köp det första goserumpa. :) (Gillar du CoD4 mappsen då?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Omöjligt att inte köpa detta! Ska också köpa det tror jag :P. Köp det första goserumpa. :) (Gillar du CoD4 mappsen då?) :P (THEY PWN) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WarCry Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Omöjligt att inte köpa detta! Vet kan inte vänta :lol: Ska också köpa det tror jag :P. =o Jag hade köpte det om jag hade ett ps3 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 LBP2 blir ett lätt köp om jag har pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Seriöst jag vill ha spelet! Inget release datum för EU än. Aså hur länge ska man vänta? USA fick bekräftelse redan i juli men vi måste vänta. Seriöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Seriöst jag vill ha spelet! Inget release datum för EU än. Aså hur länge ska man vänta? USA fick bekräftelse redan i juli men vi måste vänta. Seriöst?Roligt när du sa EU, min humor är på ganska hög nivå idag.... Men USA vill alltid skryta med att dom är före med allt, deras realese kommer skjutas upp ungefär 20 gånger innan dom får en riktig bekräftelse. Sisådär, någon vecka före oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jek Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 ska köpa: headset 950:- black ops 700:- LBP 700:- kommer bli dyrt :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.