Champagne Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Om jag har ett svenskt konto redan. Kan jag då skapa en amerikansk sen? Om jag skapar gamertagen med en amerikansk msn och ställer in att jag är från amerika. Kommer jag kunna få alla funktionerna då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Själv har jag en Amerikansk gamertag, men det var dock inte meningen att göra det. Om du har en Amerikansk får du tillgång till mer, men du måste ha AMERIKANSKA microsoft points. Som du kan köpa från tex offgamers.com. Live guld funkar världen över vars man än köper det. Du behöver inte ha en Amerikansk MSN, du behöver ha din Locale på US när du skaffar Xbox Live till din användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 12 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Själv har jag en Amerikansk gamertag, men det var dock inte meningen att göra det. Om du har en Amerikansk får du tillgång till mer, men du måste ha AMERIKANSKA microsoft points. Som du kan köpa från tex offgamers.com. Live guld funkar världen över vars man än köper det. Du behöver inte ha en Amerikansk MSN, du behöver ha din Locale på US när du skaffar Xbox Live till din användare. Jaha, men var inte det dära aegis wing gratis ? o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.