PussyCat Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Som rubrik säger. Är legendary för enkelt ? Borde man lägga till en helt ny svårighetsgrad ? Jag och min kompis klarade ut Halo 3 på legendary på ca 3 - 6 timmar. (Inte så proffisgt, men snabbt för att vara oss. Förra gånget satt vi i 2 dygn typ..) Börjar spelarna bli bättre eller legendary för mesigt ? Jag vet att det finns "Gold Skulls" att sätta på, så det får vi antagligen göra. Men jag vill höra eran åsikt ! / Adi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Tvivlar på att Bungie kommer lägga mer tid på H3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Tvivlar på att Bungie kommer lägga mer tid på H3. Ja såklart de kommer att fortsätta med att uppdatera halo 3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Tvivlar på att Bungie kommer lägga mer tid på H3. Ja såklart de kommer att fortsätta med att uppdatera halo 3. Varför skulle de göra det ? Halo Reach kommer i november. (osäker) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 I reach kommer det bli svårare ju mera som spelar, Har jag hört. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 I reach kommer det bli svårare ju mera som spelar, Har jag hört.Låter riktigt lovande, och som svar på TS, ja det är lite för enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bergliot Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Tvivlar på att Bungie kommer lägga mer tid på H3. Ja såklart de kommer att fortsätta med att uppdatera halo 3. Varför skulle de göra det ? Halo Reach kommer i november. (osäker) Halo Reach kommer ut, ja men det kommer vara tusentals som fortsätter med HALO 3, MLG Tournaments. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 I reach kommer det bli svårare ju mera som spelar, Har jag hört.Vilken bra egenskap ! o; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Tycker Legendary är en aning för enkelt för att vara svåraste svårighetsgraden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HALO33PRO Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 halo 3 är alldeles för enkelt när man är 2 eller tom 3 och 4 men testa i solo, det är jobbigt tycker jag klara själv alla bannor utom den näst sista som är alldelse för jobbig. Fick hjälp av min lille bror och det funka :D Det jag försöker säga är att spelet är lätt om man är flera stycken men jobbigt om det e solo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Legendary är jobbigt när man är själv, inklusive den där Gold skallen som gör det mycket svårare. Behöver bara klara The Ark på legendary sen är hela spelet ut klarat! (har. klarat ut på Normal] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Tekniskt sett har du ju egentligen inte klarat spelet på Legendary dåju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg