WASD Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Jag spelade Age of Empire 2 samt Empire Earth för över 5 år sen. Och nu söker jag liknande spel fast med modernare grafik :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Age Of Empires 3. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Age Of Empires 3. :lol: uuh nej det suger faktiskt :S vet inte varför men så äre xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Aldrig spelat AoE eller EE men bra tips på RTS är World in Conflict + Soviet Assault expansion, Dawn of War, Total War serien och StarCraft/Warcraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Har du aldrig spelat AoE?! Då är det fan dags snart. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Slaget om Midgård 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 har man aldrig spelat Age of empires så spela 2an. för 3an kanske har MKT bättre grafik men det suger för drygt :/ fast det är bara min åsikt någon kanske tkr att tvåan är dryg :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Jag tycker om tåg-systemet i 3:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 (redigerat) Age of Mythology är också bra. nvm, glömde bort att det skulle vara modernare grafik. Redigerat 14 Maj 2010 av HUMPPA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Age of Mythology är också bra. nvm, glömde bort att det skulle vara modernare grafik. Tipsa om äldre spel också, har spelat lite Empire Earth nu från 2001 och det är rätt så kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Settlers-spelen är underhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Slaget om Midgård 2 och COmmand & Conquer: Generals är jävligt bra RTS spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.