cubone Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Tjabba! Jag undrar vilken webläsare som e den bästa och vilken ni andvänder? MVH Cubone! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Finns en tråd här om det: http://www.fuska.se/forum/Baesta_Webblaesarel-t121065.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Du bör ha Firefox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Tjabba! Jag undrar vilken webläsare som e den bästa och vilken ni andvänder? MVH Cubone! :D Firefox, ftw! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Google Crome ska i ren prestanda vara den bästa, jag dock använder Firefox och det fungerar hur bra som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Chrome har jag hört att det blir svårare att bli hackad med men orkar inte fixa den, så jag andvänder Firefox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Firefox is the shit. Chrome is shit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Internet Explorer : Segt men du kan göra nästan vad som helst. Firefox : Typ som Internet Explorer fast en gnutta snabbare. Snyggare också. BÄST MED SPEL Chrome : 4 gånger så snabbare än FF och IE. Finns sidor/funktioner man inte kan gå in på med chrome. Om du arbetar så skulle Internet Explorer vara skönast att arbeta med. Då man hör massa klickljud när man trycker på nåt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Varför är det så skönt med jobbiga klickljud? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Varför är det så skönt med jobbiga klickljud? För att man är en kontorsbög och inte gillar musik och ääääälskar jobbiga ljud som man kan köra på full volym och reta upp alla. Eller nåt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Varför är det så skönt med jobbiga klickljud? För att man är en kontorsbög och inte gillar musik och ääääälskar jobbiga ljud som man kan köra på full volym och reta upp alla. Eller nåt... Nä men jag gillar ljudet bara.Känns så gammalmodigt. Jag älskar musik... Va troru jag gjorde MusikGruppen för? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 http://www.fuska.se/forum/Baesta_Webblaesarel-t121065.html låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg