Gäst Tutankoopa Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Det glömde jag inte alls det! :angry: Läs mitt inlägg ordentligt. ORKA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Ja, det borde du göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 (Biggoron sword @ 10/05-2004 16:56:33) Jag vill också göra ett försök att berätta. :P Alltså: En dag när Link är ute och rider på Epona kommer Skull Kid och hans två älvvänner Tatl och Tael och stjäl Epona och ocarina of time från Link. Link springer efter och hittar Skull Kid, men Skull Kid förvandlar Link till en deku scrub. Sedan kommer Link till världen Termina, som är en parallellvärld till Hyrule, där han träffar Happy Mask Salesman. Mannen berättar att Skull Kid har stulit den magiska och farliga Majora's Mask från honom och nu har han ställt till med en massa ofog i Termina. Bl.a. har han gjort så att månen kommer att falla ner. Om Link hämtar tillbaka masken och ocarina of time, lovar mannen att förvandla tillbaka Link till sitt vanliga jag. Men Link har bara tre dagar på sig innan månen störtar... Jag tycker också det var en bra beskrivng. Riktigt bra "beskrivning" Rumiko! Riktigt sån där locka-folk-attköpa-spelet-text Jag tror jag vill köpa. :P Köp det! Du kommer inte att ångra dig.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Inte? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 (Mario_master @ 10/05-2004 18:39:32) Det glömde jag inte alls det! :angry: Läs mitt inlägg ordentligt. ORKA Om du inte orkar läsa igenom inlägg ordentligt, ska du inte anmärka på dem! :angry: Fattar du väl... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Jag ångra mig... dålig story Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Va!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 han/hon tycker väl att MM har en dålig story....jag tycker att den är okej, men att OOT story äger... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg