kimp@n Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 får man poäng om någon skriver i ens ämne? t,ex får jag poäng om du skriver i mitt ämne efter som jag har gjort det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Nej, men du får poäng om du svarar i ett ämne, och om du gör ett nytt ämne. Du får även poäng på spel (Affär>Spel) och du kan be om en avatar för poäng... (Dock mins 100) Du kan även SMS:a in för poäng, läs mer i din profil (Klicka på "Kimp@n" när du skrivit ett inlägg) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 9 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Nej, men du får poäng om du svarar i ett ämne, och om du gör ett nytt ämne. Du får även poäng på spel (Affär>Spel) och du kan be om en avatar för poäng... (Dock mins 100) Du kan även SMS:a in för poäng, läs mer i din profil (Klicka på "Kimp@n" när du skrivit ett inlägg) okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Jag kan göra en avatar åt dig om du vill, bara PM:a... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Jag kan göra en avatar åt dig om du vill, bara PM:a... ;) Jag med :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 9 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Jag kan göra en avatar åt dig om du vill, bara PM:a... ;) hur gör man då??kåstar det något? får du eller jag poäng?hur pm ar man då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Klicka på PM under mitt inlägg... (http://forum.fuska.se/style_images/Fuska.se/p_pm.gif) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 9 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 (redigerat) Klicka på PM under mitt inlägg... (http://forum.fuska.se/style_images/Fuska.se/p_pm.gif) omen jag undrar om du eller jag får poäng och om det kostar något för mig. Redigerat 9 Maj 2004 av kimp@n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Du har ju 565 poäng, och ger mig 100 poäng mot en avatar som du är nöjd med. Om du inte är nöjd så betalar du inget... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 :D Jag kan göra en gratis till dig kimp@n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 :D Jag kan göra en gratis till dig kimp@n gratis?det börjar ju vid 100p! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Kan jag få fråga en grej som kanske inte hör till ämnet , men hur skriver man pm , amäl och såna rutor i inlägg ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg