xnx Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Jag satt och körde Fifa 10 på Xboxen, Manager Mode hade precis kört färdigt en Tuneringsmatch, aja iallafall så när Xboxen laddade till menyn för ''Manager Mode'' så frös Xboxen, jag startade om Xboxen så till min förvåning hade jag fått Achievements som jag inte ens gjort! Det var Online achievements också, undrar varför detta hände. Är det en bugg eller nåt? Fick två online-achievements, Jätte konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Det är ju bara att tacka och ta emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Finns många achievement buggar bland alla spel. Finns inget att göra åt än att tacka och ta emot som BigGroter sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 När jag spelade Skate 1 förut, när jag inte hade Live. Då blev det en Achievement bugg så jag fick över 300G, några Achievements var Online-Achievements och jag hade inte ens Live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 15 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 När jag spelade Skate 1 förut, när jag inte hade Live. Då blev det en Achievement bugg så jag fick över 300G, några Achievements var Online-Achievements och jag hade inte ens Live. Tack, men Xboxen frös förmodar att det var därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 När jag spelade Skate 1 förut, när jag inte hade Live. Då blev det en Achievement bugg så jag fick över 300G, några Achievements var Online-Achievements och jag hade inte ens Live. Tack, men Xboxen frös förmodar att det var därför. Nästan alltid när man får massa achievements så "hackar" xboxet lite. Du måste ha fått en jävla massa achievements för att det ska ha frusit xboxet så du var tvungen att starta om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 När jag spelade Skate 1 förut, när jag inte hade Live. Då blev det en Achievement bugg så jag fick över 300G, några Achievements var Online-Achievements och jag hade inte ens Live. Tack, men Xboxen frös förmodar att det var därför. Nästan alltid när man får massa achievements så "hackar" xboxet lite. Du måste ha fått en jävla massa achievements för att det ska ha frusit xboxet så du var tvungen att starta om. Nej, han skrev att han inte ens har gjort achievementerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 När jag spelade Skate 1 förut, när jag inte hade Live. Då blev det en Achievement bugg så jag fick över 300G, några Achievements var Online-Achievements och jag hade inte ens Live. Tack, men Xboxen frös förmodar att det var därför. Nästan alltid när man får massa achievements så "hackar" xboxet lite. Du måste ha fått en jävla massa achievements för att det ska ha frusit xboxet så du var tvungen att starta om. Nej, han skrev att han inte ens har gjort achievementerna. sa jag att han GJORDE achievementena? -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 (redigerat) Tror ni man kan bugga Xboxen med flit så man får achievement points endå ? D;< Redigerat 16 Maj 2010 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Tror ni man kan bugga Xboxen med flit så man får achievement points endå ? D;<ja.. har en på min friendslist som hade ca 7000 G... nu har han hackat till ca 400,000 G -.- Här är han ifall ni undrar : http://live.xbox.com/sv-SE/profile/profile...merTag=helms321 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Kan kontot bli bannat ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Tror ni man kan bugga Xboxen med flit så man får achievement points endå ? D;< ja.. har en på min friendslist som hade ca 7000 G... nu har han hackat till ca 400,000 G -.- Här är han ifall ni undrar : http://live.xbox.com/sv-SE/profile/profile...merTag=helms321 Det är en jag känner på Xbox Live som heter XXsystemh4ckXX eller nått sånt, han har hackat till sig 564 210 G tror jag. Kan kontot bli bannat ?Bannat är det inte 100%, men Microsoft kan "reseta" ens Gamerscore så man får 0 igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.