Hoppa till innehåll

Xboxen Frös Sen Fick Jag Achievements :o


xnx
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag satt och körde Fifa 10 på Xboxen, Manager Mode hade precis kört färdigt en Tuneringsmatch, aja iallafall så när Xboxen laddade till menyn för ''Manager Mode'' så frös Xboxen, jag startade om Xboxen så till min förvåning hade jag fått Achievements som jag inte ens gjort! Det var Online achievements också, undrar varför detta hände. Är det en bugg eller nåt? Fick två online-achievements, Jätte konstigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag spelade Skate 1 förut, när jag inte hade Live.

Då blev det en Achievement bugg så jag fick över 300G, några Achievements var Online-Achievements och jag hade inte ens Live.

Tack, men Xboxen frös förmodar att det var därför.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag spelade Skate 1 förut, när jag inte hade Live.

Då blev det en Achievement bugg så jag fick över 300G, några Achievements var Online-Achievements och jag hade inte ens Live.

Tack, men Xboxen frös förmodar att det var därför.

 

Nästan alltid när man får massa achievements så "hackar" xboxet lite.

 

Du måste ha fått en jävla massa achievements för att det ska ha frusit xboxet så du var tvungen att starta om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Noodles

När jag spelade Skate 1 förut, när jag inte hade Live.

Då blev det en Achievement bugg så jag fick över 300G, några Achievements var Online-Achievements och jag hade inte ens Live.

Tack, men Xboxen frös förmodar att det var därför.

 

Nästan alltid när man får massa achievements så "hackar" xboxet lite.

 

Du måste ha fått en jävla massa achievements för att det ska ha frusit xboxet så du var tvungen att starta om.

 

Nej, han skrev att han inte ens har gjort achievementerna.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag spelade Skate 1 förut, när jag inte hade Live.

Då blev det en Achievement bugg så jag fick över 300G, några Achievements var Online-Achievements och jag hade inte ens Live.

Tack, men Xboxen frös förmodar att det var därför.

Nästan alltid när man får massa achievements så "hackar" xboxet lite.

 

Du måste ha fått en jävla massa achievements för att det ska ha frusit xboxet så du var tvungen att starta om.

 

Nej, han skrev att han inte ens har gjort achievementerna.

 

sa jag att han GJORDE achievementena?

 

-.-'

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror ni man kan bugga Xboxen med flit så man får achievement points endå ? D;<

ja.. har en på min friendslist som hade ca 7000 G... nu har han hackat till ca 400,000 G -.-

 

Här är han ifall ni undrar : http://live.xbox.com/sv-SE/profile/profile...merTag=helms321

 

Det är en jag känner på Xbox Live som heter XXsystemh4ckXX eller nått sånt, han har hackat till sig 564 210 G tror jag.

 

Kan kontot bli bannat ?
Bannat är det inte 100%, men Microsoft kan "reseta" ens Gamerscore så man får 0 igen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...