Friday Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Då har det blivit dags för en ny dator då mina båda andra datorer lagt av. Eftersom jag inte är den mest kunniga inom datorer frågar jag er :) Jag har runt 11k jag kan spendera på bara datorn och jag ska inte bygga en själv utan köpa en "märkes". Kommer att spela spel som CoD och battlefield och vill helst att den ska klara dessa hyfsat bra. Sen så vill man klart att det inte ska vara en skitdator som börjar krångla efter ett år. Skulle vara grymt om någon kunde hjälpa mig :) vill även tillägga att jag inte är intresserad av hp eller compaq. Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Vill du endast ha Burken eller vill du ha en komplett dator , skärm , mus , tangentbord , högtalare , headset? Kan du skriva vad "Datorn" ska bestå av ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 15 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Endast burken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Måste det vara av ett känt märke? Eller kan det vara från en hemsida som bygger sina egna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Här har du annars att beställa från Inet.se de kommer bygga ihop datorn åt dig så den blir som en märkes dator, bara att du får mycket bättre dator för pengarna. http://data.fuskbugg.se/skalman01/fuska.se.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 (redigerat) Jag föreslår att du använder KalphiteQ's paket, finns inget speciellt med dator som bär sitt märke bara att 30-40% av pengarna går till att du ska se deras logga. Du får även garanti när Inet bygger ditt datorpaket så du har exakt samma fördelar och även bättre. Redigerat 16 Maj 2010 av Ryssfemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Här har du annars att beställa från Inet.se de kommer bygga ihop datorn åt dig så den blir som en märkes dator, bara att du får mycket bättre dator för pengarna. http://data.fuskbugg.se/skalman01/fuska.se.png Är det inte lika bra att satsa på ett 5850? Hon ska ju använda datorn för att spela och tror faktiskt ändå att 5850 är mer värt än 5830 sett till pris/prestanda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Här har du annars att beställa från Inet.se de kommer bygga ihop datorn åt dig så den blir som en märkes dator, bara att du får mycket bättre dator för pengarna. http://data.fuskbugg.se/skalman01/fuska.se.png Är det inte lika bra att satsa på ett 5850? Hon ska ju använda datorn för att spela och tror faktiskt ändå att 5850 är mer värt än 5830 sett till pris/prestanda. När jag lade till 5830 it, så kostade det 2000kr.Just då var det faktiskt prisvärt. Men nu är kampanjen över och det kostar det ca 2,4k. Då är det lika bra att hoppa direkt till ett 5850 för 2,9k Sälj det medföljande MW2 för 300kr och du kommer ner i pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.