Hoppa till innehåll

Vad Går Yoshis Story Ut På Egentligen?

Rekommendera inlägg

Är det nån som tycker att det är ett roligt spel? Går det ut på något annat än att äta tillräckligt många frukter? Jag har inte spelat det så mycket för jag tycker inte det är så kul. Yoshis Island till Supernintendo är ju mycket roligare, där gäller det inte bara att klara spelet utan man kan även utmana sig själv att klara alla banorna med 100 poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, jag tycker också Yoshis Island är roligare men en kompis har Yoshis Story. Det går mest ut på att hoppa runt och ta frukter, ja, och man ska fylla runt hela rutan tror jag... Fast vissa banor är kul, som första banan (Eller iaf första som jag spelade) där det finns en elefant i vita shorts med röda prickar, och han håller en stoppskylt så man inte kan hoppa eller gå¨förbi... Man ska dunsa i marken, så landar han på huvudet... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Min 3-åriga dotter tycker det är ganska kul..speciellt mellan banorna när Yoshisarna sjunger med sina falska, spruckna röster. Jag har inte lyckats höra vad de sjunger egentligen...jag tycker det låter som "I enkom"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...