Magdis Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Är det nån som tycker att det är ett roligt spel? Går det ut på något annat än att äta tillräckligt många frukter? Jag har inte spelat det så mycket för jag tycker inte det är så kul. Yoshis Island till Supernintendo är ju mycket roligare, där gäller det inte bara att klara spelet utan man kan även utmana sig själv att klara alla banorna med 100 poäng. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Jo, jag tycker också Yoshis Island är roligare men en kompis har Yoshis Story. Det går mest ut på att hoppa runt och ta frukter, ja, och man ska fylla runt hela rutan tror jag... Fast vissa banor är kul, som första banan (Eller iaf första som jag spelade) där det finns en elefant i vita shorts med röda prickar, och han håller en stoppskylt så man inte kan hoppa eller gå¨förbi... Man ska dunsa i marken, så landar han på huvudet... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Det går ut på att äta massa frukt och besegra Baby Bowser några gånger :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peach Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 ja det är roligt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Man kan ju säga att det går ut på att få alla banor också :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 e det kul da? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 japp...man kan ju försöka slå sitt rekord...på första banan fick jag 7836 poäng...jag fick ALLA meloner plus en hel del mynt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Tycker det inte är so roligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 jag tycker det.. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Min 3-åriga dotter tycker det är ganska kul..speciellt mellan banorna när Yoshisarna sjunger med sina falska, spruckna röster. Jag har inte lyckats höra vad de sjunger egentligen...jag tycker det låter som "I enkom" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Yoshi story e mer ett barnspel... från 3-9 år... men jag spela det när jag var 9-11... så jag ska inte säga nåt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Yoshi story e mer ett barnspel... från 3-9 år... men jag spela det när jag var 9-11... så jag ska inte säga nåt... Jag brukar inte bry mig om jag är äldre än va ett spel är till för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg