henke1010 Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 HALLÅ!!!! :lol: behöver ett program att dubba och texta filmer med bara undrar om det finns något proffsigt och bra program att göra dessa saker med... tack vare att mitt movie maker har pajat så kan jag inte använda det :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Adobe After Effects Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Ta det lugnt när du skriver, du skriver som du vore 4 år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Jag uppgraderade nyss från Movie Maker till Sony Vegas, det var väldigt lätt att lära sig med massa lättanvända funktioner :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 (redigerat) HALLÅ!!!! :lol: behöver ett program att dubba och texta filmer med bara undrar om det finns något proffsigt och bra program att göra dessa saker med... tack vare att mitt movie maker har pajat så kan jag inte använda det :angry: Sony Vegas Pro 9 Redigerat 19 Maj 2010 av Draghon TPB-länk borttagen...//Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 (redigerat) Vad är det för fel på folket nu för tiden? Anmäler TPB länkar... Till dig som anmälde: Sitt ner, håll käften och låt bli kakburken!!! :angry: EDIT: Tack för länken btw =) Redigerat 19 Maj 2010 av XxMENLOLxX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Vad är det för fel på folket nu för tiden? Anmäler TPB länkar... Till dig som anmälde: Sitt ner, håll käften och låt bli kakburken!!! :angry: EDIT: Tack för länken btw =) Haha, Måste bara säga +1 till dig... OnT: Sony Vegas är nog det bästa i mina ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Adobe After Effects Adobe After Effects är till för att göra kortare effekter osv, inte längre projekt. Lägger du in en film t.ex i After Effects så kommer programmet gå j*vligt segt och det kommer bli ett he**vete att keyframe'a alla undertexter. Sony Vegas är riktigt bra för sånt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antebajen Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 Jag uppgraderade nyss från Movie Maker till Sony Vegas, det var väldigt lätt att lära sig med massa lättanvända funktioner :) Hahaha! xD.. Så då hade jag rätt om att du pillade med Windows Movie Maker. Det är skräp. Använd Vegas ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 Hahaha! xD.. Så då hade jag rätt om att du pillade med Windows Movie Maker. Det är skräp. Använd Vegas ;).Fast jag använde redan vegas när du påstod att jag använde moviemaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 Hahaha! xD.. Så då hade jag rätt om att du pillade med Windows Movie Maker. Det är skräp. Använd Vegas ;).Fast jag använde redan vegas när du påstod att jag använde moviemaker. Nu blev du nyss ägd av WASD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Vad är det för fel på folket nu för tiden? Anmäler TPB länkar... Till dig som anmälde: Sitt ner, håll käften och låt bli kakburken!!! :angry: EDIT: Tack för länken btw =) Vafan, jag fick en tillsägelse för detta :huh: Kan någon berätta för mig vad jag skrev fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.