Hoppa till innehåll

Bra Vax?


DiRtY
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Fel, fel och ännu ett fel.. riktiga män använder sitt eget öronvax ;) Tar ett tag att få ihop tillräckligt men när man gör det så står det tills man duschar, vilket man borde göra typ direkt efter man har i det för det är rätt äckligt! ;<

 

Jag använder oftast REF vilket fungerar ganska bra, annars blir det Fudge vilket är lite för blött för min smak :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

köp dax hårvax. ja tycker det är bra och det ni säger stämmer inte. den går å få ut fint och den skadar inte håret. era bortskämda jävlar.

dax wax är inte det bästa. det är kanske bra. är du trettio år än? om inte så vet ju inte du om det skadar håret eller inte? :o bara för någon har en åsikt om dax wax och att du tycker att det är bra, så behöver ju inte du gå till personangrepp och kalla dem saker. det är jävligt onödigt !
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Airhead

köp dax hårvax. ja tycker det är bra och det ni säger stämmer inte. den går å få ut fint och den skadar inte håret. era bortskämda jävlar.

dax wax är inte det bästa. det är kanske bra. är du trettio år än? om inte så vet ju inte du om det skadar håret eller inte? :o bara för någon har en åsikt om dax wax och att du tycker att det är bra, så behöver ju inte du gå till personangrepp och kalla dem saker. det är jävligt onödigt !

 

var fick du luft ifrån?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

köp dax hårvax. ja tycker det är bra och det ni säger stämmer inte. den går å få ut fint och den skadar inte håret. era bortskämda jävlar.

dax wax är inte det bästa. det är kanske bra. är du trettio år än? om inte så vet ju inte du om det skadar håret eller inte? :o bara för någon har en åsikt om dax wax och att du tycker att det är bra, så behöver ju inte du gå till personangrepp och kalla dem saker. det är jävligt onödigt !

 

var fick du luft ifrån?

 

svara på min fråga istället för att ställa en fråga på min fråga om du fattar vad jag menar?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Airhead

Läser din signatur...

Att vara en skitstövel, är det vad du menar?

The way?

nja, den är nog tvetydig. open for interpretation, om du förstår.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läser din signatur...

Att vara en skitstövel, är det vad du menar?

The way?

nja, den är nog tvetydig. open for interpretation, om du förstår.

 

Det räcker nu med dina ''dissningar''. Sluta innan jag kommer och dissar ner dig upp och ner, så ska vi se vem som kaxar sig då då.

 

OnT: Id är ett riktigt bra vax.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...