Satisfaction Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 e du fattig eller :rolleyes: och vad har det med saken i fråga att göra? "Self-contradiction", bl.a. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 d:fi och Id Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Nu använder jag Dax wax grön. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Riktiga män använder inget alls. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Riktiga män använder inget alls. B)Riktiga män har snaggat. Vilket jag skaffar imorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Fel, fel och ännu ett fel.. riktiga män använder sitt eget öronvax ;) Tar ett tag att få ihop tillräckligt men när man gör det så står det tills man duschar, vilket man borde göra typ direkt efter man har i det för det är rätt äckligt! ;< Jag använder oftast REF vilket fungerar ganska bra, annars blir det Fudge vilket är lite för blött för min smak :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Facemeat Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 köp dax hårvax. ja tycker det är bra och det ni säger stämmer inte. den går å få ut fint och den skadar inte håret. era bortskämda jävlar.dax wax är inte det bästa. det är kanske bra. är du trettio år än? om inte så vet ju inte du om det skadar håret eller inte? :o bara för någon har en åsikt om dax wax och att du tycker att det är bra, så behöver ju inte du gå till personangrepp och kalla dem saker. det är jävligt onödigt ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Airhead Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 köp dax hårvax. ja tycker det är bra och det ni säger stämmer inte. den går å få ut fint och den skadar inte håret. era bortskämda jävlar.dax wax är inte det bästa. det är kanske bra. är du trettio år än? om inte så vet ju inte du om det skadar håret eller inte? :o bara för någon har en åsikt om dax wax och att du tycker att det är bra, så behöver ju inte du gå till personangrepp och kalla dem saker. det är jävligt onödigt ! var fick du luft ifrån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Läser din signatur... Att vara en skitstövel, är det vad du menar? The way? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Facemeat Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 köp dax hårvax. ja tycker det är bra och det ni säger stämmer inte. den går å få ut fint och den skadar inte håret. era bortskämda jävlar. dax wax är inte det bästa. det är kanske bra. är du trettio år än? om inte så vet ju inte du om det skadar håret eller inte? :o bara för någon har en åsikt om dax wax och att du tycker att det är bra, så behöver ju inte du gå till personangrepp och kalla dem saker. det är jävligt onödigt ! var fick du luft ifrån? svara på min fråga istället för att ställa en fråga på min fråga om du fattar vad jag menar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Airhead Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Läser din signatur... Att vara en skitstövel, är det vad du menar? The way? nja, den är nog tvetydig. open for interpretation, om du förstår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Läser din signatur... Att vara en skitstövel, är det vad du menar? The way? nja, den är nog tvetydig. open for interpretation, om du förstår. Det räcker nu med dina ''dissningar''. Sluta innan jag kommer och dissar ner dig upp och ner, så ska vi se vem som kaxar sig då då. OnT: Id är ett riktigt bra vax. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg