Hoonigan Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 HEJ! min ström sladd till 360 gick sönder och då fick jag en ny på game utan problem, men nu är det så att den inte passar i 360 för det sitter en spärr på sladden... kan man ta bort den eller går hela sladden sönder då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
c3m0t Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Testa? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 20 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 haha nee det vill jag inte då kanche den går sönder.... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 Gå ditt där du köpte den och fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 21 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 köpte den inte min gamla gick sönder och då fick jag en ny gratis på game Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 köpte den inte min gamla gick sönder och då fick jag en ny gratis på gameJa men fråga där då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 22 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 jag gorde det men dom gav inget svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Inget svar? :o Stod de bara tysta? Nej, men något borde dem väll ha sagt? Fråga om du kan få en ny om du testar och ifall den går sönder? Någon hjälp borde du väl få! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 jag gorde det men dom gav inget svarLägg av, en affär har skyldighet att hjälpa till om något är fel eller inte stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 23 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 jag ska ringa dit igen på måndag, och dom har 2 val anntingen ger dom mej en sladd som passar eller en 360 som passar till sladden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 Men döh, tjabo. Du får ju ta med sladden in till spelbutiken och komma dit själv som person. Du kan ju inte ringa och säga att sladden inte passar. ><' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.