Kira1 Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 (redigerat) tja jag undrar om det är nån som spelar bitefight här det är ett vampyr varulv spel man får typ välja om man ska vara varulv eller vampyr sen kan man jobba köpa vapen göra uppdrag och sånt Redigerat 22 Maj 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 Inga Ref länkar! mot reglerna Har spelat det. tycker det tar alldeles för lång tid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 Har spelat när jag med gick mellanstadiet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 21 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 hur skulle jag kunna veta det jag vet inte äns vad ref länkar är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Din länk är ett rent exempel på referens länk. Alla som klickar på länken blir bitna eller vad det nu är och du får lite poäng för det. Jag spelade det för ett par år sedan. Men rätt som det var så hade jag flera stycken på mig varenda dag och jag hade absolut ingen chans att samla på mig pengar. Jag samlade på mig pengar och de försvann. Jag samlade på mig ännu mer pengar och de försvann. Så här höll det på. Men sen kom jag på att jag kunde köpa saker för pengarna, sälja sakerna och köpa bättre saker. Men även genom att gömma pengarna i vapen och rustningar så tog det på tok för lång tid att kunna köpa det bästa jag kunde ha i min nivå. Vad menar jag då med att gömma pengarna i vapen och rustningar? Jo, istället för att ex. ha 20000 som folk kan ta, så hade jag vapen och rustningar värda 15000. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 21 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 jag har samma problem just nu funterar på att sluta med det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 du måste fortfarande ta bort ref länken och sätta dit en vanlig länk till hemsidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 21 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 hur tar man bort den då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 hur tar man bort den då Klicka bara på ändra knappen i dit inlägg och skriv in en Annan länk till bitefight ! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 22 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 ók Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Har spelat, men var inte kul.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Inga ref länkar som sagt men du hann ta bort det innan en mod såg det. Däremot är tråden nerspammad, så låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg