Encoder Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 Looking good! Det är på köplistan! :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 *masturbates* Men helt ärligt, jag tror de satsar på campaign, inte så mycket multiplayer i detta imo. Hoppas multiplayer blir epic-are än mw2... med banor och vapenvalen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Kommer aldrig ''funka'' online. tror jag.. Men jag får se om man köper eller inte, har ändå inga pengar på handen iaf.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 det kommer om ett halvår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Ser ganska episkt ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Ser ganska episkt ut. håller med ska köpa det hoppas bara det kommer ett demo på det, men det tvivlar jag på, för det har aldrig kommit ett demo på cod-spelen<_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Tråkigt, jag som längtade efter en fortsättning på senaste MW-serien. Campaignet slutade ju sjukt epic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Ser ganska episkt ut. håller med ska köpa det hoppas bara det kommer ett demo på det, men det tvivlar jag på, för det har aldrig kommit ett demo på cod-spelen<_< jo på world at war, och det kommer en demo, det har treyarch sagt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Jag menar till PS3 jag antar att du trodde att jag menade på datorn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Jag menar till PS3 jag antar att du trodde att jag menade på datorn ne trodde du menade på xbox ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Kommer lätt att köpa det. Och på 1.07, har han ett armborst på snipern? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 1 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Kommer lätt att köpa det. Och på 1.07, har han ett armborst på snipern?Typ :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg