wowsor Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Någon som vet varför dom tog bort 3RD Person team deathmatch Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Knappt några som spelade det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Var nog väldigt många som boostade i det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 För att de inte orkade koda in en scroll-knapp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 de tog bort den för att folk boostade headshots i den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooBTuBe Skrivet 26 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2010 Det var väldigt bra att dem tog bort det, hatar när folk ska boosta. Nu är det fler boosters på Free for all dock on PC iaf.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2010 Det var väldigt bra att dem tog bort det, hatar när folk ska boosta. Nu är det fler boosters på Free for all dock on PC iaf.. PS3 också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Det var väldigt bra att dem tog bort det, hatar när folk ska boosta. Nu är det fler boosters på Free for all dock on PC iaf.. PS3 också Aaaa... såg en igår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Jag och min kompis Nuke-Boostar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Jag och min kompis Nuke-Boostar.inget att vara stolt över Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 De har själva sagt att det var för att de bara kunde ha ett begränsat antal spellistor, dvs. de orkade inte koda in en scroll-knapp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Jag och min kompis Nuke-Boostar.inget att vara stolt över Jo! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg