Kira1 Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 ok vad heter du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 6 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Jag heter Gionarax Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 (redigerat) ok men det är bara ett problem questerna är så svåra jag får absolut ingenting gjort nån gång när jag jag loggar in blir det oftast så att jag bara står där och inte fattar nånting har varit i level 5 flera dagar nu Redigerat 6 Juni 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 6 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 är man god är questerna varken försvåra eller för lätyta och man kommer att ha roligt längre;):) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 (redigerat) jag vet jag har gjort ett nyt konto nu där jag är god på men varför blev mitt inlägg anmält Redigerat 6 Juni 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Dubbelpost samt onödigt inlägg (Du citerade dig själv). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 men jag track på fel tänkte trycka på ändra men då hade jag för brottom så jag rågade trycka på citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Dålig ripoff på wow, tråkig gameplay och kass multiplayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 jag tycker det här är bättre än wow eftersom wow kostar och det här är nästan liga fast gratis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 (redigerat) Jag heter Gionaraxkan jag adda dig som vänn Redigerat 9 Juni 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lajtchak Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Jag heter Gionaraxkan jag adda dig som vänn fable vad heter due jag vil ha dej som ven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Jag heter Gionarax kan jag adda dig som vänn fable vad heter due jag vil ha dej som ven ok jag heter biarce du kan järna adda mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg