Facemeat Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 http://i45.tinypic.com/2nrkj1u.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Det är väl inget fel med det? :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Jo, RESLUTAT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Jaha, läste inte ordentligt, trodde det var ordföljd eller grammatikfel eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Hörru du Facemeat, På den senaste tiden har jag sätt dig klaga lite onödigt mycket på folks gramatik och stavningar, Du har dessutom en signatur som lyder "Lär dig grammatik innan du öppnar munnen!!!". Om du är så grammatiskt inriktad tycker jag du borde förflytta dig till ett forum där folk faktiskt bryr sig om sådant skit. Vi, eller i allafall så är inte jag här för att bli uppläxad av någon småvuxen person som tror att han är bäst på svenska språket. Stfu och gtfo, ingen vill ha med en besserwisser att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 En person som använder sig av fler än ett utropstecken har ingen rätt att klaga på andras sätt att skriva. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Hörru du Facemeat, På den senaste tiden har jag sätt dig klaga lite onödigt mycket på folks gramatik och stavningar, Du har dessutom en signatur som lyder "Lär dig grammatik innan du öppnar munnen!!!". Om du är så grammatiskt inriktad tycker jag du borde förflytta dig till ett forum där folk faktiskt bryr sig om sådant skit. Vi, eller i allafall så är inte jag här för att bli uppläxad av någon småvuxen person som tror att han är bäst på svenska språket. Stfu och gtfo, ingen vill ha med en besserwisser att göra. ta inte åt dig... han påpekade ju ett litet fel, det är väl bra att medlemmarna hjälper till med sånt här? han har ju inte sagt att något är dum i huvudet pga av detta fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 En person som använder sig av fler än ett utropstecken har ingen rätt att klaga på andras sätt att skriva.Exakt!!! Anyway, Facemeat, din grammatik är åt skogen. Så du vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Facemeat Skrivet 25 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Hörru du Facemeat, På den senaste tiden har jag sätt dig klaga lite onödigt mycket på folks gramatik och stavningar, Du har dessutom en signatur som lyder "Lär dig grammatik innan du öppnar munnen!!!". Om du är så grammatiskt inriktad tycker jag du borde förflytta dig till ett forum där folk faktiskt bryr sig om sådant skit. Vi, eller i allafall så är inte jag här för att bli uppläxad av någon småvuxen person som tror att han är bäst på svenska språket. Stfu och gtfo, ingen vill ha med en besserwisser att göra. Förhelvetes jävlar. Man ska ju ta upp sådana här saker i detta forum. Ååååååååååååhhhhhhhhhh så störd du är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 (redigerat) Varför tror du att EmoNerdChild är utvecklingsstörd (antar att du menar det med "störd")? Redigerat 25 Maj 2010 av Juicelol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Facemeat Skrivet 25 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 En person som använder sig av fler än ett utropstecken har ingen rätt att klaga på andras sätt att skriva. Exakt!!! Anyway, Facemeat, din grammatik är åt skogen. Så du vet. Hållkäft båda två. Detta är för fan ett forum som man ska ta upp såna saker i. Gå förhelvete inte offtopic då för fan. Varför tror du att EmoNerdChild är utvecklingsstörd (antar att du menar det med "störd")?Hörrudu nu tycker jag att du ska hålla tyst. Jag skojade. Vi som har lite humor kanske förstår det jag menade iaf. dom som har humor. Nämnde jag det?Jag skojade så du vet. Det kallas skoj/humor, sa jag det? Oj det gjorde jag visst menmen det är fortfarande humor. Iaf. för de som har humor som förstår sig på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Varför tror du att EmoNerdChild är utvecklingsstörd (antar att du menar det med "störd")?Hörrudu nu tycker jag att du ska hålla tyst. Jag skojade. Vi som har lite humor kanske förstår det jag menade iaf. dom som har humor. Nämnde jag det?Jag skojade så du vet. Det kallas skoj/humor, sa jag det? Oj det gjorde jag visst menmen det är fortfarande humor. Iaf. för de som har humor som förstår sig på det. Det är inte snällt att skoja om störningar, du tänkte inte på att om någon som läser ditt inlägg har någon slags störning och tar illa upp? Sen var det jävligt tråkigt också för den delen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg