Rotom Skrivet 26 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2010 För så brukade det komma dem 9 mest besökta sidorna när jag öppnar en ny flik. men nu är dem borta :o !Hur kan jag få tillbaks dem nu :huh: ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 26 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2010 Det kan du inte... Du har väl rensat historiken.. Men ingen använder dem typ + det går snabbare att söka än att leta efter sidan där. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2010 Om du har Googles speciella fliksida så ska de komma upp där. Annars har du nog rensat historiken som ^ sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 Rensat historiken, finns inget annat alternativ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 Men då får du gå in på dom hemsidorna igen så kommer dom tillbaka ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 Men då får du gå in på dom hemsidorna igen så kommer dom tillbaka ;) haha, Precis :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rotom Skrivet 28 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2010 Tyvär så går det inte :( Jag menar att de brukade komma i en ny tab. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 28 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2010 Tyvär så går det inte :( Jag menar att de brukade komma i en ny tab. Jaha. Kontrollpanelen > Internet(Internetalternativ) > Allmänt Sen skriver du in dina sidor där den nuvarande startsidan är Du kan ha flera sidor T.ex: www.Fuska.se www.Fuska.se www.Fuska.se www.Fuska.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 28 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2010 (redigerat) Tyvär så går det inte :( Jag menar att de brukade komma i en ny tab. Jaha. Kontrollpanelen > Internet(Internetalternativ) > Allmänt Sen skriver du in dina sidor där den nuvarande startsidan är Du kan ha flera sidor T.ex: www.Fuska.se www.Fuska.se www.Fuska.se www.Fuska.se Andra sidor är: EDiT: Sndra --> Andra Länkar rensade /mod Redigerat 29 Maj 2010 av Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 29 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 Tyvär så går det inte :( Jag menar att de brukade komma i en ny tab. Jaha. Kontrollpanelen > Internet(Internetalternativ) > Allmänt Sen skriver du in dina sidor där den nuvarande startsidan är Du kan ha flera sidor T.ex: www.Fuska.se www.Fuska.se www.Fuska.se www.Fuska.se Andra sidor är: www.1227.com www.nobrain.dk www.lemonparty.org www.thewillpower.org EDiT: Sndra --> Andra Gud va mogen du är! Jag ber er som ser detta inlägg... Klicka inte på någon av länkarna ( Det är gubbporr ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 29 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 Tyvär så går det inte :( Jag menar att de brukade komma i en ny tab. Jaha. Kontrollpanelen > Internet(Internetalternativ) > Allmänt Sen skriver du in dina sidor där den nuvarande startsidan är Du kan ha flera sidor T.ex: www.Fuska.se www.Fuska.se www.Fuska.se www.Fuska.se Andra sidor är: www.1227.com www.nobrain.dk www.lemonparty.org www.thewillpower.org EDiT: Sndra --> Andra Gud va mogen du är! Jag ber er som ser detta inlägg... Klicka inte på någon av länkarna ( Det är gubbporr ) Och så bara MÅSTE du säga det? Som att alla inte redan känner till det... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 29 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 Tyvär så går det inte :( Jag menar att de brukade komma i en ny tab. Jaha. Kontrollpanelen > Internet(Internetalternativ) > Allmänt Sen skriver du in dina sidor där den nuvarande startsidan är Du kan ha flera sidor T.ex: www.Fuska.se www.Fuska.se www.Fuska.se www.Fuska.se Andra sidor är: www.1227.com www.nobrain.dk www.lemonparty.org www.thewillpower.org EDiT: Sndra --> Andra Gud va mogen du är! Jag ber er som ser detta inlägg... Klicka inte på någon av länkarna ( Det är gubbporr ) Och så bara MÅSTE du säga det? Som att alla inte redan känner till det... :P Tror att 40% av populariteten på fuska vet det. Menlol!!= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg