Rotom Skrivet 26 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2010 Varför kan jag inte ändra min presentation? Jag försökte ändra den men gå och se vad det blev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2010 BB taggar skrivs såhär [b] Test [/b] Vissa specialtecken som < fuckar också upp sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 press-funktionen är trasig för många... vad var det du försökte skriva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 press-funktionen är trasig för många... vad var det du försökte skriva? HAHA.. OnT: Svårt att få upp "Hjälp?" fliken? Länk: här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rotom Skrivet 27 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 Jag försökte skriva en text med Grön färg, understruken, kursiv,fetstil och size 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 (redigerat) Test. [b][i][u][size=3][color="green"] Insert text here [/color][/size][/u][/i][/b] Där har du det. Prova att kopiera koden i rutan och klistra in i pressen. Redigerat 27 Maj 2010 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 (redigerat) Test [b][color="green"][i][u][size=3]Test[/size][/u][/i][/b][/color] Snyggare att lägga färgen runt understrykningen. Redigerat 28 Maj 2010 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 MEN ÅH, allt ligger på länken jag gav och du fick nyss 2 "code" . -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 28 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2010 MEN ÅH, allt ligger på länken jag gav och du fick nyss 2 "code" . -.-hittar inget om BB-codes i hjälpen, förutom detta men det gills inte riktigt: http://www.fuska.se/forum/index.php?act=He...E=01&HID=27 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rotom Skrivet 28 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2010 Det funkade men varför kommer <!--c2--></P>? Försöker jag ta bort dem blir det värre än förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 28 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2010 presentationen är lite trasig så vitt jag har förstått, många har problem med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2010 Kan du kopiera in det du skriver här i tråden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.