Hayna Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 Jag ska öppna en port genom en tut på Youtube men hur får jag reda på usernamet och passwordet till sidan? Min Router är Netgear WNR1000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 Om du inte ändrat bör din router ha dessa uppgifterna: användarnamn: admin lösenord: password Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 27 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 Om du inte ändrat bör din router ha dessa uppgifterna: användarnamn: admin lösenord: password Skit det var inte det :P Vet ni ngt annat sätt att öppna en port på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 Det beror på var den är stängd. Om det är din router har stängt porten och den är öppnad på alla andra ställen så är den fortfarande stängd. Om du har 10 dörrar på rad och 9 är öppna kommer man fortfarande inte förbi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 27 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 Det beror på var den är stängd. Om det är din router har stängt porten och den är öppnad på alla andra ställen så är den fortfarande stängd. Om du har 10 dörrar på rad och 9 är öppna kommer man fortfarande inte förbi.För på ett program står det att jag ska öppna den porten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 Säger routern att du skriver in fel lösenord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 27 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 Säger routern att du skriver in fel lösenord?Ja det gör den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 Kolla om någon i familjen ändrat lösenordet då, annars förlorar man egentligen ingenting på att resetta den för att den ska ändra tillbaks till standardlösenordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 (redigerat) Lösenordet kan variera, testa andra lösenord såsom: 1234 12345 admin osv... Om ni har glömt lösen helt och hållet använd: http://kbserver.netgear.com/media/flash/tr...stPassword.html Redigerat 27 Maj 2010 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 Jag kollade upp att standardinställningarna på just hans router ska vara admin och password. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 27 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 Ok inget av det funkade som ni skrev men isf finns det ngt annat sätt att öppna en port då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 Ta bort routern helt och stoppa in din sladd direkt i uttaget i väggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.