kickan Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 vart får jag tag i biggorons sword? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Du ska snacka med hon som har hönorna i Kakariko village, sen går du till Lost woods, och snackar med en gubbe, sedan går du till Potiongumman i Kakariko village, sedan snacka med henne, gå sedan till Lost woods, och snacka med tjejen, gå sedan till Byggchefen Gerodu valley, sedan går du till Biggoron, sedan går du till King Zora, sedan till Lake laboratory, sedan till Biggoron... Du ska ge alla saker som du får till dom som jag har skrivit upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kickan Skrivet 10 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 ok, men visst ,måste jag vara liten för det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Nej, tvärtom. Du måste vara stor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kickan Skrivet 10 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 men vars är gubben då? jag trodde du menade den "döende" blå vålnaden som man ska ge en potion till... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Om du går till Lost woods, sedan går igenom stocken till vänster, så kommer du till gubben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Ja, det är lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Hur går det? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kickan Skrivet 11 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 har inte testat än... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 har inte testat än... Ska du inte ta och göra det då? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kim£n Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 (redigerat) när du är stor går du inn i lost woods och till vänster så är han där . väck han med den blå hönan. Redigerat 11 Maj 2004 av kim£n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Eller rätare sagt visa den så vaknar han. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg