Hoppa till innehåll

Varför Funkar Det Inte?


DiRtY
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej, det är så att jag och en polare håller på med ett skolprojekt som måste vara inne imorgon, men har fått lite problem nu.

När jag ska tanka ner ett torrent från piratebay med hans del av projektet för att sätta ihop det hela med mitt så går det inte.

 

 

När jag tankar i azureus så står det bara still och tracker status ändras mellan Avstängd (No data received from tracker), OK (dht) och Kontrollerar ...

Och det är samma med alla torrent, har provat med massa andra ¨vanliga¨ film torrents.

 

Det hela uppstod efter att jag ändrat lite i Routern, men har resetat den flera gånger till urspurungs inställningar och det funkar fortfarande inte.

 

Som sagt så ska det hela vara inne i morgon, så vore super bra om nån kunde hjälpa mig att ixa det här så fort som möjligt.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nomercy421

1. Installera om "Nedladdningsprogrammet"

2. Restarta Routern, Samt Modemet.

3. Funkar det inte?, Ominstallera datorn.

 

2.02Testa dock att stänga av viruskyddet och alla brandvägger också.

Redigerat av nomercy421
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du måste öppna portar.

 

Men det finns bättre lösningar än att han laddar upp sitt projekt på piratebay och du sedan laddar ner. USB-minne t.ex, eller överföra via nätverket. Går ca. 10mb/s om ni är på samma nätverk, jag använder mig av det ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi sitter inte på samma nätverk, skulle gärna tagit ett USB men problemet är att vi satt uppe igår en bra stund för att göra färdigt det mesta, men jag gick och la mig några timamr tidigare för att jag skulle jobba en stund på morgonen så han satt uppe några timmar till, och sen när jag kom hem så hade han stuckigt iväg på nåt så han laddade bara upp det där snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...