DiRtY Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Hej, det är så att jag och en polare håller på med ett skolprojekt som måste vara inne imorgon, men har fått lite problem nu. När jag ska tanka ner ett torrent från piratebay med hans del av projektet för att sätta ihop det hela med mitt så går det inte. När jag tankar i azureus så står det bara still och tracker status ändras mellan Avstängd (No data received from tracker), OK (dht) och Kontrollerar ... Och det är samma med alla torrent, har provat med massa andra ¨vanliga¨ film torrents. Det hela uppstod efter att jag ändrat lite i Routern, men har resetat den flera gånger till urspurungs inställningar och det funkar fortfarande inte. Som sagt så ska det hela vara inne i morgon, så vore super bra om nån kunde hjälpa mig att ixa det här så fort som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 (redigerat) 1. Installera om "Nedladdningsprogrammet" 2. Restarta Routern, Samt Modemet. 3. Funkar det inte?, Ominstallera datorn. 2.02Testa dock att stänga av viruskyddet och alla brandvägger också. Redigerat 30 Maj 2010 av nomercy421 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 lägg hans del på ett usb minne istället och lägg in på din dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Men varför i helvete använder ni torrents till det? Ni kan väl lika gärna mejla skiten till varann, eller använda Google Docs för den delen. Så mycket lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Du måste öppna portar. Men det finns bättre lösningar än att han laddar upp sitt projekt på piratebay och du sedan laddar ner. USB-minne t.ex, eller överföra via nätverket. Går ca. 10mb/s om ni är på samma nätverk, jag använder mig av det ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Men varför i helvete använder ni torrents till det? Ni kan väl lika gärna mejla skiten till varann, eller använda Google Docs för den delen. Så mycket lättare. Eller använda typ dropbox eller mediafire... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 30 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Vi sitter inte på samma nätverk, skulle gärna tagit ett USB men problemet är att vi satt uppe igår en bra stund för att göra färdigt det mesta, men jag gick och la mig några timamr tidigare för att jag skulle jobba en stund på morgonen så han satt uppe några timmar till, och sen när jag kom hem så hade han stuckigt iväg på nåt så han laddade bara upp det där snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Förstår inte varför han gjorde en torrent av den? Saknar han mailadress eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Ladda upp på en annan sida. Kan rekommendera solidfiles. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Jag rekommenderar http://www.zippyshare.com/ Ingen registrering, snabb upp/nerladdning :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 30 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 nu är det så att det är lite sent då han fortfarande inte är hemma, går inte heller med mail då det är en bit över 1gb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 skaffa en annan torrent tracker då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.