Gäst jeppedoli Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 (redigerat) Behöver svar fort! Hej. Jag köpte mitt xbox när Gta Iv kom ut. Jag spelade nån vecka sen har jag inte spelat nå mera på kanske 2 år. Men nu har jag börjat med xbox igen och vill ha några nya spel. Här är de spelen jag har sett och tänkt lite på *Call of duty MW2 *Battlefield: Bad Company 2 Call of duty Mw2 har jag till pc redan men det har jag tröttnat på för alla fuskar, campar och använder noobtubes. Och så har alla mina kompisar det. Det var ju roligt innan alla började fuska på det..... En kille i vår klass säger att det inte är några som fuskar eller campar till xbox versionen, så Patrik en annan kompis har det till Pc men nu har han beställt det till Xbox med. Men jag tycker det verkar vara onödigt at köpa det om jag redan har det till dator. Kolla länk Vad tycker ni jag ska köpa för spel? :huh: ;) Redigerat 30 Maj 2010 av jeppedoli Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Crackdown 2 kommer snart tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Crackdown 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Om du gillar cod kan du ju vänta på det nya, det kommer 11 november har jag för mig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Köp Red Dead Redemption. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Här har du några riktiga bra tips! http://www.gamereactor.se/recensioner/?sco...amp;system=x360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Alan Wake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 3 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2010 Dead Rising 2 om du gillar zombie spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Alan WakeDu är lite ung för det mister... eller? OMG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Jag kan tipsa om dom spelen jag ser/såg fram emot 2010, men du kanske har annan smak. (3) Mass effect 2 (5) Bioshock 2 (6) Alan Wake (4) Red Dead Redemption (1) Fallout: New Vegas (2) Fable 3 (7) Halo: Reach Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Alan Wake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Alan WakeDu är lite ung för det mister... eller? OMG Helvete heller :P Ser typ såna filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.