Kevve Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Ska kolla på en film idag och behöver lite hjälp med vilken. Jag ska skriva en uppsats där Anslag, Presentation, Vändpunkter, mittpunkt, konfiktlösning och avtoning finns med. Vill gärna har en bra film där dessa grejerna visas ganska tydligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Såg Unthinkable igår, där ser man jävligt tydligt vändpunkter osv. satt faktiskt att tänkte på det medan jag kollade på filmen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Ska kolla på en film idag och behöver lite hjälp med vilken. Jag ska skriva en uppsats där Anslag, Presentation, Vändpunkter, mittpunkt, konfiktlösning och avtoning finns med. Vill gärna har en bra film där dessa grejerna visas ganska tydligt.Alla Disney's filmer är byggda rätt tydligt på den dramaturgiska mallen, se t.ex. Lejonkungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Gran Torino Kanske grym film iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Inloggad Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 (redigerat) Den filmen ska va bra speciellt när willie nelson är med :D Redigerat 21 Juni 2010 av SaintsRow2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.