SuS1321 Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 varför just under 15 år undrar vi men jag tycker diablo 2 och LoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 11 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Vad e LoD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 The Sims- serien. Jag tycker att det är roligt, till skillnad från alla skjutspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 LoD är lord of destruktion expansion till diablo2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 13 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Jag gillar inte Diablo spelen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 TheSims är roligt! Snart kommer TheSims 2 det kanske är något för dig! Det är jätte bra grafik på det har jag hört! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 13 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 OK, jag tycker The Sims är bra! Men jag har bästemt mig vilka spel jag ska köpa! 1. Battle Field 1942 (Jag har redan köpt det...) 2. City of Heroes 3. Star Wars Galaxies De 3 spelen ska jag köpa förutom BF 1942 för jag har köpt det igår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 City of Heroes verkar nog ganska kul! Hoppas att det är ett bra spel! May the force be with you, obi 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 14 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Japp! Star Wars Galaxies är ju ett spel som aldrig ar slut och det är ju många som lirar det... City of Heroes är ett spel där man är en Super Hjälte och flyger och man bekämper brott tror jag det var! Battlefield 1942 har man vapen oh man får använda ett par fordon och annat kul! :lol: Nu ska jag spela Battle Field 1942 på min dator... "May The Force Be With You Affe" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 The Sims- serien. Jag tycker att det är roligt, till skillnad från alla skjutspel. jo The sims e ju ganska kul....men dyrt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Jag blir störd på det spelet, gubbarna kissar ju på sig helatiden + att mina gubbar alltid dör på nåt vis...och dom får inge job heller, tror att jag ska spela lite SW nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst gohan Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 köp descent det är skit kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.