PussyCat Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Jag hittade ett roligt spel på jesper.nu i stil med Runescape och liknande RPG's. Det är ganska kasst men kul att fördriva tiden med. Du kan göra quest och ska samtidigt träna upp ditt pet. Med tiden kan du även skaffa fram nya pet genom att loota ägg och kläcka dem. [: http://www.jesper.nu/onlinespel/action/12634-castaway/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Det är detta va? http://armorgames.com/play/5885/castaway Min skola har blockat jesper så jag spelar det där istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 31 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Japp, samma spel. Btw, ofta blocka jesper.. o; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Skolans block är lite fail ^_^ Kom till level 12, ska fortsätta spela imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Skit najs spel!; TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 Nu har jag klarat ut detta.. Alla quest är avklarade i stort sett, blir och dinga lite levlar och komma till 99. [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 Nu har jag klarat ut detta.. Alla quest är avklarade i stort sett, blir och dinga lite levlar och komma till 99. [:Jag fuskade :visslar: Gjorde mitt pet till level 100 bara, den dör hela tiden annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 Annars trycker man bara på "stay" och går och dödar själv. [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Har inte kommit så långt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.